Returul produselor

Conform legii, puteti returna produsele timp de 15 zile de la data primirii lor in cazul in care acestea prezinta defecte de fabricatie, au fost deteriorate in timpul transportului, sau pur si simplu produsul comandat nu este ce v-ati dorit. 

In ce conditii pot returna un produs?

1. Produse deteriorate in timpul transportului

La primirea coletului, dupa plata comenzii, clientul are obligatia si dreptul sa il desfaca si sa inspecteze continutul acestuia.
In cazul in care se descopera produse deteriorate sau produse ce lipsesc din colet, clientul va completa un proces verbal in dublu exemplar. Procesul verbal trebuie sa contina descrierea deteriorarilor (ex: ambalaj rupt, sticle sparte, etc) daca este cazul sau codul si numarul produselor lipsa. Ambele exemplare vor fi semnate de catre client si de catre curier. Un exemplar va ramane in posesia clientului iar celalalt va fi predat curierului impreuna cu pachetul deteriorat. Dupa aceasta operatie clientul are obligatia sa trimita o copie a procesului verbal prin e-mail la adresa office@colorit.ro.
Reclamatiile neinsotite de procesul verbal semnat de curier nu se vor lua in considerare.

In aceasta situatie clientul are dreptul sa ceara restituirea integrala a sumei platite pentru produsele repsective sau sa ceara expedierea altor produse.

2. Produse cu defecte de fabricatie

In acest caz clientul va trimite coletul inapoi catre firma noastra prin acelasi curier prin care l-a primit. Noi vom trimite in cel mai scurt timp un alt produs identic, testat in prealabil. In cazul in care acest lucru nu va fi posibil (produsul respectiv nu este pe stoc si dureaza mai mult de 15 zile pana ca acesta sa ajunga la noi), clientul va fi despagubit integral. Recomandam verificarea produselor la livrare. Nu sunt acceptate reclamatii care depasesc 15 zile de la data livrarii.

3. Returnarea produselor din alte motive

In cazul in care clientul nu mai doreste produsele din alte motive, cum ar fi: nu este satisfacut de calitatea acestora, sau orice alt motiv, acesta le poate restitui. In aceasta situatie toate cheltuielile cu expedierea si returul produselor, cat si cu returnarea banilor vor fi suportate de catre client. Returnarea contravalorii produselor de va face in timp de maxim 15 zile de la data receptionarii acestora. Precizam ca nu se va despagubi contravaloarea produselor desigilate sau partial folosite.

Cum returnez un produs sau o comanda?

Trimiteti un email la office@colorit.ro in care ne comunicati numarul comenzii pe care doriti sa o returnati si motivul returnarii. Dupa confirmarea noastra, trimiteti coletul bine impachetat prin acelasi curier prin care ati primit coletul precizand la plata transportului: “plata la destinatar conform contractului”. Dupa ce produsele returnate vor fi verificate vi se vor expedia alte produse sau vi se vor restitui banii.

Formularul de retur poate fi descarcat de aici: FORMULAR RETUR

Adresa unde veti trimite coletul este:

Depozit Colorit
Spatiul B5 din str. Drumul Osiei nr.52, Tronson 2, etaj mezanin, sector 6, Bucuresti

  • Nu trimiteti coletul prin alt curier!
  • Nu trimiteti coletul inainte de a primi confirmarea noastra!
  • Nu trimiteti coletul cu valoare ramburs! Valoarea produselor va fi restituita doar prin transfer bancar.

EXCEPTII DE LA RETUR: Nu se accepta pentru retur produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura, desigilate sau partial folosite. Nu se accepta pentru retur culorile/vopselele ambalate in borcane ce nu sunt sigilate. Pentru produsele achizitionate direct din magazin, termenul de returnare este de 48 de ore, in conditiile prezentate mai sus.