SM.LT Art

SM∙LT Art - Brand deschis, independent și responsabil din punct de vedere social, cu atitudine unică față de produse, oameni și afaceri.

Încă de la început, din 1994 am fost și suntem încă o companie independentă, fără intenții de a deveni o corporație mare și fără chip. Am ales o altă cale pentru noi; una mai grea, dar mult mai plină de satisfacții – să fii liber, flexibil și capabil să ia decizii corecte și responsabile foarte rapid. Drept urmare, suntem o companie mică curajoasă, cu idei cu adevărat MARI. O companie care este și gândește la același nivel cu utilizatorii săi finali, desenând artiști. Există un preț pentru toate acestea - resurse limitate, pe de altă parte, ne face mai creativi.

Suntem liberi să alegem cele mai bune, cele mai potrivite materii prime de la cei mai buni producători din lume! Nu ne limităm la câteva fabrici de hârtie proprii, ca producători de hârtie înșiși. Fiecare fabrica are punctele ei forte și slabe - este lumea reală, iar independența noastră ne permite să obținem cea mai buna hârtie de artă de la diferite fabrici de hârtie de pe tot globul.

Compania noastră a dezvoltat o structură cu adevărat unică și un mediu informal. Avem aproximativ optzeci de angajați și îi implicăm pe fiecare în planificarea afacerii la toate nivelurile. Le permitem angajaților să „călătorească” unde doresc în cadrul companiei. Împărtășim informațiile și ținem toate ușile deschise. Compania are modele de afaceri atât de neconvenționale încât de multe ori trebuie să inventăm noi scheme de afaceri. A fost imposibil să găsim o astfel de structură în oricare dintre manuale, așa că am creat una nouă. Toate aceste decizii se referă la libertatea angajaților, motivația și capacitatea de a crea soluții mai valoroase pentru consumatorii noștri.

Ne pasă de oameni. Atât echipa noastră, consumatorii, partenerii și societatea. Echipa noastră este o mare familie. Acceptăm oamenii așa cum sunt. Încercăm să folosim cea mai bună calitate a unui membru al echipei în creațiile noastre. Nu ne așteptăm ca toți să fie ideali și nu ne așteptăm ca oamenii să fie liberi de defecte și neajunsuri. Crede-ne – nu este ușor, dar cu o astfel de abordare individuală suntem premiați cu rezultate mult mai bune. Iar echipa noastră nu numai că „face treaba”, ea este pe deplin implicată în managementul companiei noastre. Deciziile „unde vom fi mâine” sunt luate de toți membrii familiei noastre.

Nu suntem doar orientați spre profit, precum marile corporații. În strategia operațională, 2/3 din obiectivele noastre sunt nefinanciare. Compania angajează mai mult de jumătate dintre angajații cu dizabilități. Creăm un mediu de lucru bun, sprijinim artiștii, organizăm evenimente caritabile. Și facem asta nu pentru a face reclamă și a câștiga din ea, ci pentru a returna „datoria noastră” către societate. Compania noastră lucrează pentru public, echipă și numai atunci – pentru proprietar.

Suntem deschiși, atât împărtășind experiențele, cunoștințele, știrile, chiar și produsele noastre cu consumatorii, cât și implicându-i în activitățile noastre. Derulăm diferite promoții non-vânzări, care sunt, de asemenea, o formă de împărtășire, deschidere și recunoștință pentru comunitatea noastră de brand. Păstrăm legătura cu consumatorii noștri. Ei sunt ghidul nostru. Îi auzim, înțelegem și implementăm soluțiile care funcționează cel mai bine pentru toată lumea. Comunicăm direct prin rețelele sociale. Prezentăm feedbackul utilizatorilor întregii echipe. Suntem mereu bucuroși să primim oaspeți. Suntem deschiși și chiar organizăm excursii în compania noastră. Toată lumea din compania noastră comunică cu consumatorii (nu doar colegii care lucrează cu rețelele sociale). Organizăm chiar și ateliere și traininguri de tehnicieni artistici pentru toți angajații companiei – în fiecare zi dorim să cunoaștem mai bine lumea artei.

Și nu în ultimul rând – produsele noastre. Avem câteva sute de feluri diferite, dar fiecare este important și unic în copilărie. Produsele noastre se remarcă prin design minimalist autentic, naturalețe, atenție la detalii, soluții funcționale, materii prime atent selectate și asigurarea calității. Produsele sunt dezvoltate în consultare cu consumatorii noștri și diverși artiști. Când creăm fiecare produs nou, trebuie în primul rând să ne răspundem singuri ce face ca acest produs să iasă în evidență? Ce îl face diferit? Ce îl face mai bun? Strategia de a crea și produce produse „diferite și mai bune” este legată și de obiectivele noastre de afaceri - ne străduim să fim excepționali, lucrând pentru nevoile consumatorilor, motiv pentru care am ales această cale în loc să „producem la fel, dar mai ieftin. ”. Prin urmare, în ultimii șapte ani, am început să exportăm în peste treizeci de țări și continuăm să creștem rapid.

Acesta este motivul pentru care suntem diferiți și ceea ce ne pasă cu adevărat. Esti cu noi?

Vizualizare ca Grid List

Produse 1-20 din 87

Set Descending Direction
Pagina
pe pagina